PLAN DNIA
7.00 – 8.40
-
- Przychodzenie dzieci, zajęcia zespołowe i indywidualne, kompensacyjno-wyrównawcze, rozwijanie zainteresowań. Ćwiczenia poranne.
- Przygotowanie do śniadania.
9.00
- Śniadanie
9.30- 9.45
- Czynności higieniczne, mycie zębów.
9.45 -10.30
-
- Zajęcia dydaktyczno- wychowawcze kształtujące:
* Umiejętności społeczne. * Umiejętności językowe. * Umiejętności poznawcze. * Umiejętności artystyczne. * Umiejętności ruchowe. * Umiejętności matematyczne. * Gotowość do nauki czytania i pisania.
10.45 – 11.30
- Wyjście na dwór.
* Spacer. * Zabawy na placu zabaw.
11.30-12.30
- Zajęcia dodatkowe
12.30 – 13.00
-
- Przygotowanie do obiadu . Obiad godz. 12.30(pierwsze danie) – Odpoczynek po obiedzie.
- Czytanie dla dzieci , zabawy swobodne.
- 14.30 – obiad ( drugie danie).
15.00 - 18.00
Zajęcia popołudniowe.
- Podsumowanie wrażeń.
- Działania zespołowe, prace indywidualne.
- Podwieczorek 15.30
- Zabawy na powietrzu ok. godz. 16.00
- Rozchodzenie się dzieci do domu.